“Ik geloof dat op het gebied van personeelszaken nog veel te winnen valt, bijvoorbeeld in de communicatie tussen werkgever en werknemer. Ik zet me in om ervoor te zorgen dat jij als ondernemer de juiste mensen om je heen hebt, zodat jouw bedrijf op de best mogelijke manier kan presteren.
Zullen we eens wat beter kennismaken en kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen?”
Ben jij MKB-er zonder personeel en wil je voor het eerst iemand aannemen? Of ben je ondernemer die al meer personeelsleden heeft, maar geen eigen P&O- of HRM-afdeling? Bij personeelszaken komt veel kijken en soms is er specialistische kennis nodig. Wil je die kennis wel in huis halen maar zonder iemand in dienst te nemen? Dan bied ik je de oplossing.
Medewerkers doen niet wat jij wilt of komen niet in beweging? Er is een hoog ziekteverzuim. Er is een groot verloop van personeelsleden. Ik help MKB-ondernemers bij het vinden en binden van het beste personeel. Met mijn diensten ondersteunen ik bij het selecteren van nieuwe medewerkers tot het uiteindelijke afscheid. En alles wat daar tussenin ligt!
Ben jij MKB-er zonder personeel en wil je voor het eerst iemand aannemen? Of ben je ondernemer die al meer personeelsleden heeft, maar geen eigen P&O- of HRM-afdeling? Bij personeelszaken komt veel kijken en soms is er specialistische kennis nodig. Wil je die kennis wel in huis halen maar zonder iemand in dienst te nemen? Dan bieden wij de oplossing.
Medewerkers doen niet wat jij wilt of komen niet in beweging? Er is een hoog ziekteverzuim. Er is een groot verloop van personeelsleden. Wij helpen MKB-ondernemers bij het vinden en binden van het beste personeel. Met onze diensten ondersteunen wij bij het selecteren van nieuwe medewerkers tot het uiteindelijke afscheid. En alles wat daar tussenin ligt.
‘Om de hete brei heen draaien’, daar heeft niemand iets aan. Beter is het om de dingen die je ziet of (aan)voelt meteen te bespreken. Bij het voeren van selectiegesprekken, functionerings- en beoordelingsgesprekken is dit een eigenschap die erg goed van pas komt.
Natuurlijk is het goed om een theoretische basis te hebben, maar daarmee vermoei ik mijn klanten niet. Praktisch toepasbare adviezen, tips en formats zijn de meerwaarde die ik bied.
Ik breng structuur en overzicht en analyseer snel wat er werkelijk aan de hand is.
Geconfronteerd met de uitdagingen van de klant zal ik bedenken welke scenario’s zich voor kunnen doen. Dat heeft voor jou als klant het voordeel dat je bij de minder leuke gesprekken bent voorbereid op verschillende soorten reacties en de manier waarop je daar mee om kan gaan.